Ha a kozmetikumokról kérdezném az embereket, egészen biztos, hogy változatos válaszokat kapnék. Biztos vagyok benne, hogy a férfiak jelentős részét nem nagyon foglalkoztatja a téma. A hölgyek pedig vagy azt mondják, hogy van egy számukra kedves termékcsalád és azt használják, vagy belemerülnek és hosszasan beszélnek a különböző szépségápolási termékekről. Ezen árucikkek használatakor fontos tényező, hogy milyen a bőrünk. Általában az alapján választunk terméket. Emellett fontos tényező az is, hogy meg tudjuk-e fizetni. Valóban csak ennyi lenne?

Szerencsére ennél jóval többről van szó. A L’OCCITANE en Provence természetes szépséget kínál minden nőnek, de nem csak kozmetikumokat ad, hanem megbecsülést és szeretetet is. Kevesen tudják, de a  L’Occitane 2006-ban létrehozott egy alapítványt, a  L’OccitaneFoundation-t.  Ez az alapítvány főként egy afrikai országban tevékenykedik, név szerint Burkina Faso-ban, ugyanis innen vásárolja a cég fair trade partnerségi kapcsolat útján a shea vajat, ami az általuk gyártott termékek egyik fontos alapanyaga.  A shea vaj (Burkina Faso-ban  a  ,, nők aranyának”  is nevezik) előállítása szezonmunka, ezért Burkina Faso-ban a nők csak időszakosan tudnak munkát vállalni. A L’Occitane alapítványa éppen ezért igyekszik támogatni őket, de nem csak pénzügyi támogatás révén, hanem részt vesz a lányok, nők taníttatásában, gazdasági képzéseket biztosít nekik, valamint támogatja a női startupok alapítását is.

A Nők támogatása tehát különösen fontos a L’Occitane en Provence számára. Ezen a vonalon indult tovább a cég magyarországi képviselete is, mert szerettek volna itthon is elindítani egy kampányt, ami a nők megsegítését, támogatását tűzi ki céljául. Termékeik táplálják és kényeztetik a testet és a lelket egyaránt, viszont ebben a különleges érzésben az árkategória révén kevesen részesülhetnek csak. A L’Occitane Magyarország szeretett volna minél több nőt megismertetni ezzel a „luxus” érzéssel, kényelemmel, különösen azokat a hölgyeket, édesanyákat, akik a mindennapokban rengeteg áldozatot hoznak. De hogyan támogathatja őket egy szépségápolási termékeket gyártó cég? Létrehoztak egy limitált ideig elérhető, bestseller termékeket tartalmazó jótékonysági dobozt, melynek bevételéből a Családok Átmeneti Otthonában élő édesanyákat megajándékozták, és visszaadták nekik a női lét szépségeit és örömeit. A L’Occitane en Provence valóban dobozba zárva adja át a szeretetet és gondoskodást a nők részére.

A kampánynak köszönhetően sikerült egy kis kényeztetést és szeretet vinni a Gyermekláncfű Anyaotthon Alapítványhoz.